A Dream Place...

Sitter här och drömmer mig bort, det må vara fint väder i Sverige men det räker inte för mig.
Jag sitter och kollar på resor jag vet att jag inte har råd med.. Är det någon annan som gör sånt eller är det bara jag??
Annyway, Någon gång i mitt liv ska jag ha besökt ön Maldivera. Som ligger utanför Sri Lanka.
Såg det här hotellet och tänkte dit ska jag ha åkt innan jag dör!!
Alltså kolla vattnet, och tänk att ha havet precis utan för fönstret, bokstavligt talat! :D




Bild: fritidsresor

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en bra start på nya veckan :D KRAM!!!

2012-05-28 @ 00:05:30
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0