SOMMARLOV!!

God morgon♥
Det är sommarlov!! Åå vad jag har längtat!
Imorron vid den här tiden sitter jag i bilen mot arlanda. Yeay!
Igår var ganska skojigt, jag, Angelica och Emma/maria och tre killar var fanbärare. Var lite drygt att stå inför alla i en timme... Sen fick vi tårta och våra betyg. Vid kvart över elva började den svåra delen, då man ska gå med fanan ner på stan..
Men vi klarade oss.
Sen vara det bara att gratta dom glada och fulla studenterna. Bara ett år kvar. :D
På kvällen åt jag middag med mamma och lillebror. Sen åkte jag till Rebecca på party.
Hoppas ni hade en bra student/avslutning!
Xoxo Olivia♥
Jag vet att bilden är suddig men det är den ända jag har från igår;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH SNYGGA TJEJER!!! saknar er massor

2012-06-10 @ 05:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0