Blonde Dip Dye

Heeej Gott Folk!
Idag har varit en mycket mysig dag, jag och tjejorna har varit på stan och gjort lite shopping (lägger upp vad jag har köpt sen), sen åt vi pizza och myste!
Sen gick till konsum och köpte hårfärg och gick hem till Josephine och färgade håret på mig och Michaela.
Så nu mera har jag mörkbrunt hår och blonda toppar. ;) hihi
Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, men ska snart gå och lägga mig. Ska åka i backen med Natahlie imorron. :D
Xoxo Olivia
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: HEMLIGBEUNDRARE!!! ;);)

SNYGG DU ÄR MIN LILLA KRABRAT! <3

2012-01-24 @ 15:14:31
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0