Hello Everybody! :D

Hejsan, wow jag har skaffat en blogg. Dock är det inte min första, men den andra orkade jag inte uppdatera på. Men det kommer jag göra här, så ofta som möjligt. Kan kanske bli något litet uppehåll om jag har läxor och prov upp till öronen! ;) hihi
Men okej, lite om mig själv. Jag heter Olivia, bor i en ganska liten stad i norrland. Är 17 år, fyller 18 nästa år ( oh yeah!!) Går andra året på samhälls ekonomi programet. Vad finns det mer och säga.. jag älskar mode, smink, musik, jag kollar på massa olika tv serier :) Tänkte skriva lite om vad som händer i mitt liv, me nockså lite smink och mode.
Kommer inte på så mycket mer. Hoppas någon tycker det låter intressant nog att komma tillbaka och se vad bloggen har att ge.
XOXO Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0