Brownie

Har precis kommit hem från jobbet ( det lät också väldigt vuxet, hihi) och jag tänkte göra lite fransak, sen ska jag mysa ner mig framför senaste gossip girl avsnittet. :D
Men först ska jag lägga up en bild på hur mitt hår blev också tänkte jag  slänga in en bild på dagens sminkning, det är inte dom bästa bilderna, har inte hittat något ställe med bra ljus än.

Before and after ;)
Gjorde en enkel sminkning idag,
Jag använde:
fondation: Maybelline
Puder: Isadora
Bronzer: Make Up Store
Rouge: Make Up Store
Conceler: Make Up Store
Bas Ögonskugga: Muffin Make Up Store
Ögonskugga i ögongloben: den som är längst ner på paletten: forever 21
Fransmarkerings ögonskugga: Svarta vet ej vilket märke det är
Eyeliner: Mabelline
Mascara: Isadora
Xoxo Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0